Pages

February 2, 2014

New template

Bonjour!

Ahad 2/2/2014

Aku dah tukar template blog bersawang aku yeah.. aku terkebil-kebil lihat template dekat blogskins.com tu namun aku tak berdaya buat pilihan sebab aku tak reti bab-bab memilih ni. Hampir sejam aku menziarahi blogskins site tu, and ring ring handphone berbunyi.
Afiq Sayang is calling
Okay aku pun angkat saja lah. Kebetulan adik aku si Hana tu duduk dekat tepi aku, dia pun tersengih cakap "Kak Lala tengah borak dengan siapa tu? hehehe" Panjang je tawa dia. Budak ni bila mengusik orang memang maju, kalau orang usik dia, mengamuk sakan. Isk2..Mujur dia dah keluar bilik tadi. Kalau tak, kacau je aku nak dengar suara boyfriend aku ni

45 minit berlalu..


Hana masuk bilik. "Eh kak lala tak habis borak lagi? Kirim salam dekat abang ipar cakap Hana nak dia belanja Mc Donald lain kali" bertuah budak ni baru darjah tiga dah berangan nak berabang ipar. Belajar dekat mana la budak bertuah ni.. isk2..


Aku pun bagitahu Afiq apa yang Hana cakap tadi.

"Afiq, Hana cakap dia suruh awak belanja mc D and tadi dia kirim salam." -Aku
"Lah Hana ke tadi? Yang sebut 'abang ipar' tu? Ingat Aiman hehehe waalaikumussalam..cakap dekat dia nanti abang ipar dia belikan dia sebijik Mc D punya restoran..haha" -Afiq
Aku hanya mampu geleng kepala. Afiq ni memang suka sangat main-main. Aiman tu adik aku yang darjah 6. Pelik betul telinga Afiq ni, Hana tu budak perempuan, boleh dia cakap macam suara Aiman? Tetiba aku dengar suara kakak Afiq, Kak Lin cakap dengan Afiq. Aku pun tak berapa jelas tapi Afiq cakap kena stop dulu borak. Afiq nak tolong kak dia cari barang sebab esok kakak dia dah balik Penang. So, kami stop and aku sambung cari template.

Aku terjumpa template ni pun sebab owner dia nama Lala jugak. Hikhik aku terus ambil template ni sebab nampak ringan and kemas saja. Aku jugak edit section {profile} tu and aku ada bagitau Afiq yang aku mention nama dia dalam blog aku. Dia ketawa je takde modal lah tu. Pukul 12 am tadi Afiq call balik. Dia tanya nak sambung borak ke tak? Aku tengah syok mengedit blog aku ni pun cakap la "Ikut awak la Afiq..saya tengah edit blog je"


Kami sambung lagi borak but for 15 mins je. Afiq cakap dia mengantuk dah. Tak pelik sebab standard pukul 12 Afiq dah otw nak tidur. So that's it. Esok aku nak shopping dekat Alamanda dekat dengan rumah Auntie aku. Okay night

Esok aku nak jumpa dengan Daniel , Sarah and the geng

0 comments:

Post a Comment