Pages

December 24, 2012

Interactions

Dear diary ,

23 Disember 2012 (malam)
Sambung kepada hal semalam. Hmm, sejak semalam aku tak duduk diam. Entah, gelisah semacam je. Text dia berkali-kali tapi dia tak balas. Maybe dia terasa dengan aku.. Maybe.. tapi aku nak call dia aku takut. Segan semacam. Maklumlah mana pernah aku yang call dia. Kalau aku nak call dia , mesti dia buat miscall dan call aku balik. Look, how gentleman he is~ Tapi aku je yang tak hargai dia. Semua kawan-kawan aku cakap dia baik, setia, blabla tapi aku selalu je nafikan. lolz aku kan? Bila orang puji buah hati aku, automatik muka aku merah siot. Malu malu tahu ? Tapi, sekarang apa? Kenapa aku selfish sangat ha? Why? Tengok, dia dah jauhkan diri daripada aku. Menyesal gila siot !! #nowplaying Janus-Boyfriend Hukhukhuk menangislah aku semalaman. Hmm, tak boleh tidur campur gelisah menanti mesej daripada dia :C

24 Disember 2012
Pagi tadi, disebabkan aku tak boleh tidur so aku bangun awal. At 6.30 am aku dah done bersolat dan mandi siap. Walaupun masa tu aku terasa bagai nak beku dah. Sekarang musim hujan tak henti-henti lolz. Then, lepas siap bagai aku pergi depan tv cari-cari rancangan astro yang best-best. Tapi tak jumpa + cuaca tak baik jadi macam biasalah, Astro buat-buat sakit wtf. Aku memang hot masa itu, then tetiba dengan ringtone mesej dari handphone Galaxy Note aku. Beep beep beep lulz Aku daripada nak pergi dapur cari makan terus berlari-lari ke arah handphone. Bayangkanlah dengan muka excited plus tak sabar-sabar aku melompat kearah sofa dengan gelojoh. Gaya tak senonoh abad ini, lolz =.= Guess what?? Aku dapat mesej dari Oppa ღ Happy gila kot !! Tetiba rasa berdebar pulak dapat mesej dari dia ni..

Assalamualaikum, Lala, bangun solat subuh.........

Okay permulaan yang baik. Aku excited sangat, ingat kan dia nak bash aku tadi. :B Then aku pulak balas gaya tak bersalah.."Oh hihi.. moring.. Lala dah bangun lah abang...siap mandi lagi..tehehehe :B" Wah wah excited ni excited ni :P Selama beberapa hari ni mana ada kami text so ini permulaan yang baik...maybe? Then bunyi pulak sekali lagi ringtone mesej itu Beep beep beep lulz  Eh cepatnya boboy aku balas? Muahahaha :D Terasa terlebih excited pulak lolz.
Ohh dah bangun ke? Awalnye.. Saya baru aje bangun ni......
Dupdupdupdup  Bunyi jantung aku yang agak sengal lolz. Yup, noticed somethings? Yup, dia guna perkataan 'saya' lagi. Ouh tidak,, something wrong something wrong :C Then aku terus call dia. Hmm, masa itu aku dah tak sedar dah , tetiba je tangan picit no dia pada screen handphone itu dan beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep , talian anda disambung. 

LALA : Err.. assalamualaikum.

AFIQ : Waalaikumussalam..kenapa awak call saya ni? Kalau ada hal, biar saya call awak balik.

LALA : Tunggu! Hmm, tak apa, kredit saya banyak. Boleh borak lama-lama sikit. I miss you dear.,.
AFIQ : Hmmmm.................

LALA : Afiq! Lala mintak maaf sangat2.. Lala dah kecewakan awak. Lala minta maaf sangat okay. Please don't do this to me...:C

AFIQ : Hmm.......saya pun rindu awak Lala, but you've changed....

MAka bermulalah conversations kami yang selama 1 jam 43 minit itu :P Credit aku tak luak pun lulz sebab aku dapat 500 minit free call lolz. Jangan jealous. BTW, hubungan kami dah baik. Segala kekusutan berjaya diselesaikan. Lagipun, hal kami 'suami isteri' mana boleh diceritakan umum rite? hihi, oke..aku sayang Afiq, muah muah :*

2 comments:

Post a Comment