Pages

December 30, 2012

Back to 'hell'

Dear diary,

Starting tomorrow morning, I'll go to 'hell'. Malaysia's hell ;A; And I'm really hate it sigh. Ops, don't mad at me, I know you hate it when I said that my school is hell. But, the fact is my college is really a hell to me, all the things there are really suck. Those wardens which are a true witches to me, those 'sisters' who works at our dining hall just freak me out with there evil eyes. Those seniors, ops no more seniors next year because we are in senior year! Yippie! It's so fun when juniors are below us so we can punch them. Ops, I'm a really well-behaved senior, sigh.

Haha, sorry ma. Intro itu agak kurang budi bahasa sikit. Dengan grammar yang macam tahi je -.- Well, I'm a learner so anything I write won't be perfect, lolz. Okay, esok saya bakal merana dan saya sekarang dalam perjalanan ke sekolah saya. Maybe, kami akan sampai pukul 12am malam ni sebab sekarang dah separuh jalan dah. Well, Kuantan not really far from my place cuma begitulah, nanti nak singgah makan, beli beg sekolah. Hihi biasalah saya buat last minutes works lolz. Okay, mari kita buat senarai barang keperluan esok. 

List-to-do

  1. Kasut sekolah / sandal/ kasut sukan/selipar tandas.(DONE)
  2. Baju kurung enam helai (DONE)
  3. T-shirts dan pijamas (DONE)
  4. Alat tulis dan kalkulator (DONE)
  5. Uniform sekolah dan uniform unit uniform (DONE)
  6. Alat 'make-up', sigh. (DONE)
  7. Handphone, Nokia biasa + Blackberry Curve (DONE)
  8. Toileterist (DONE)
  9. Headphone, mende alah ini wajib ada time study. (DONE)
  10. Bantal peluk dan bantal tidur. (DONE)
  11. Beg sandang. (DONE)
  12. Beg sekolah. (BELI NANTI)
  13. Makanan ringan, kecuali maggie sebab mama marah makan maggie ><' (BELI NANTI)
  14. Duit yuran, dalam cek. (DONE)
  15. Buku rujukan SPM. (DONE)
  16. Hangers dan penyepit baju. (DONE)
  17. Perfume dan pewangi armpit :D (DONE)
Oh, maybe banyak ini je kut listnya. Kalau ada lagi, tambah masa beli belah malam inilah. Hihi, k. Line di sini kurang clear so got to go. See you soon, later. Doakan kejayaan saya dalam SPM 2013. Amin.

0 comments:

Post a Comment