Pages

March 12, 2012

Rainny Day

6164223708_6d0301930f_z_large

Hi there again and again . HAHA please don't say that you are bored to read all my crazy type errors . Kihkih , pergh ! Ayat English tu , tak sangka satu row aku type dalam English . Uh , act homework Additional Mathematic aku DONE . Wah , tak sangka aku siapkan homework 5 pages tu dalam masa 1 malam . 1 page tu cuma ada 3 questions saja so 15 questions 'saja' aku perlu siapkan. Senang saja sihh . 

Oh sebelum aku terlupa , harini semuanya berjalan lancar. Training pun dapat join tadi. And paling syok aku jalan-jalan makan angin sampai perut kembung kat Pantai Batu Buruk tadi . SMK Sultan Sulaiman kan dekat saja dengan pantai so lepas trainning volley terus ke pantai dengan Alia dan Athirah . Tapikan kejap saja boleh jalan-jalan dekat pantai tu sebab lepastu terus hujan lebat selebat-lebatnya. 

Kami terus naik teksi (akibat terlampau terdesak..) Yelah , uncle aku cakap dia nak ambil aku dekat Pantai Batu Buruk tu pukul 6.30 pm tapi masa tu baru pukul 6 pm & hujan lebat so macam mana aku nak terus stay kat sana sampai pukul 6.30 ?? Oh aku akan basah kuyuplah kalau begitu. So kebetulan ada sebuah teksi lalu , aku terus tahan lah. Then terus balik ke rumah granparents. Senang kan ?

HAHA , mahu pergi dulu . Korea di depan mata. BYE !!

0 comments:

Post a Comment