Pages

March 11, 2012

Hari menyedihkan

Tumblr_m0nxmdahuu1r1djumo1_500_large
Hi there , do you miss me ? Harharhar :D Sorry semua . Lala tak sempat langsung online semalam . Truthly sorry T.T Eh pelik dengan jenis font yang Lala guna ? Hihi ini jugak trebuchet MS tapi versi lain sikit . Lagi cute kan ? Haha , saya pinjam font ini dari someone . Dia jugak blogger but dia tak kasi aku promote nama dia . Kalau boleh Lala nak mention terus nama dia kat sini , tapi nak buat macam mana , empunya badan tak kasi . 


Lol . For your information , yesterday hari paling busy + sial dalam hidup Lala . First , aku bangun pagi lewat (pukul 2 petang) and terpaksa qada' Subuh dalam waktu Zohor . Petangnya pulak aku missed training volleyball dengan kawan lama aku , budak SMK Sultan Sulaiman and petang tu jugak Lala tak sempat pergi jenguk cousin dekat hospital . Cousin aku tu dah di wadkan selama 4 hari . Dia terkena demam denggi . Fuh gila strok aku dengar . DENGGI ? Okay malas cakap pasal tu .


Semalam handphone telah diceroboh oleh aunt Lala . Tekanan betul bila someone dah start mencerobohi hal peribadi kita right ? Maybe aunty Lala tu sudah mula syak hubungan Lala & Afiq . Then , what can I do ? Act , Lala tak kisah lah kalau relationship Lala and Afiq diketahui semua . Lagipun parents Lala dah bagi 'restu' . Harhar . Jangan salah anggap dong . Restu tu bukan nak nikah etc tapi itu bermaksud parents Lala tak halang hubungan Lala . Sweet rite ? Parents aku pun dah kenal Afiq . Setiap kali raya , selepas aku start couple dengan Afiq , tak pernah lagi dia missed ziarah aku dekat rumah . Er bukan house Lala yang dekat Pahang tu tapi just rumah grandparents Lala yang dekat Terengganu ini saja . 


Oh cakap pasal Afiq ni , rasa rindu lah pulak pada dia . Maklumlah dah few days tak pandang wajah cool dia tu . Sedih , rindu semua ada . Oh parok parok ! Haha , start nak type loghat Terengganu lah ni . Aishh ! Semalam kan , Afiq call . Dia cakap dia rindu Lala , banyak lagi lah . Then lepas gayut dengan dia untuk 1 jam , dia video call Lala . Rindu sangat la tu nak tengok wajah Lala yang tak seberapa cantik ini . Tak apa tak cantik pun , asalkan bagi Afiq aku cantik & baik itu sudah memadai . 


Okay baiklah . Aku mahu buat latihan addmath fuck ini . For your information , addmath subjek yang Lala kurang gemar . Lala faham topik addmath tapi Lala lebih prefer Modern Mathematics daripada Additional Mathematics . So chill . Hihi , good night and have fun surfing the internet . BYE boo(s)!

0 comments:

Post a Comment