Pages

May 3, 2012

Creepy tales untold.

39994_large
Hello damn readers. I miss you all freaky damn much  Sobsobsob >,< Dah lama tak dengar kisah shits I right? umm so how comes you lifes? Getting better? Actual sekarang I tengah online di rumah. Fly over again and again. I budak jahat sangat. Nakal gitu hoho. Kuantan sepatutnya mula bercuti besok tapi sinikan school mak bapak I so boleh lah I buat peraturan sendiri. Oh ayat mintak penampar betul lah. Oh talks shits things again and again. 

Okay I nak buat pengumuman. Me and Afiq is over. DAMN OVER. I cant imagine how worst me feelings at the time we stop our relationship. It's all my fault. I can't took care of him. I love him so much but I had made the biggest mistake, be comfort of my own situation by making 'the boy' in love with me. THE BOY. Please and please don't ask me who is it. I hate to mention his name. He makes me and Afiq clash. I tak tahu nak cakap apa lagi. Hubungan I dengan Afiq is OVER on 1May2012 at 12:32AM. Damn hurt. I'm crying a lot :'{

Kalaulah I ada lagi chance untuk perbetulkan kesilapan siot I tu. Kalaulah Afiq still simpan ruang di hatinya untuk I. I regret it Afiq. Please give me chance for me to change. Afiq , kalau sudi bacalah isi hati ini. I tak akan paksa you lagi.
Dear Papa , mama sangat cintakan papa. Cinta mama untuk papa tulus dari hati. Seriously,mama tak ada niat untuk buat MR.K cintakan mama. Sesungguhnya mama tak sangka MR.K bertindak sebegitu. Papa,forgive me please. Cinta mama tulus dari hati. I love you  

0 comments:

Post a Comment