Pages

November 19, 2012

New B.A.P


A8dy5dlcyaanud8_large

Hiiiiyaaaah hiyaaaah ! Annyeonghaseheyo ? **Gulp**


Lama tak jumpa sini kan ? Boring lah hari ini sebab tu rajinkan diri untuk datang lepak dekat sini . So, macam mana blog ini ? Comel tak tema b.a.p saya ini ? Looks simple right ?  But, for me it's so cute . B.A.P is cute ! thanks to NANA for this template , i got this from blogskins.com . Cuma telah di-edit sikit-sikit macam dah lesap navigation button Fanfics . Lagipun , saya tak suka baca fanfics so I remove it . >//<

Ops, gosip artis kejap . Diana Danielle dah hamil selepas 16 hari nikah dengan Farid Kamil ? Wow , cepatnya . Nampak sangat 'aktiviti' berlangsung dengan baik sekali . Anyway , tahniah to both of you . Semoga dapat baby yang comel dan sihat . Amin ! Dah tengok instagram Farid Kamil ? He'd post his wife's pregnancy test lol . Memang sah ada dua jalur merah tandanya Diana Danielle pregnant . Alhamdulillah syukur . Sukalah mereka berdua sebab bakal jadi parents . InsyaAllah , may God will and of course both of you will get a baby soon . 

Next hot news , my youngest auntie had pregnant ! She had married last 3 months . Cepat jugak Mak Su ni , tapi tak secepat Diana Danielle lah . Hahaha , ops , marah Mak Su kan . Lagipun dah 1 month dah Mak Su pregnant . Suami dia habis gembira lah . Mak Su umur 24 dah bakal jadi mak , suami dia 25 dah bakal jadi ayah . InsyaAllah, semoga Allah izinkan baby membesar di dalam rahim Mak Su . Aminn ! Hopefully dapat baby boy . :B

Cerita lain ? Ops , lupa nak bagitahu . Afiq ? Haa , afiq yang saya cintai sekarang berada di Beijing . Family holidays katanya . Parents dia ajak saya hari tu suruh saya join sekali . Malu lah , macam honeymoon pulak kalau saya ikut . Lagipun , saya segan sebab saya ni orang luar . Lainlah kalau saya ni bini Afiq ^////////^ *blushing* Then, dah hampir 4 hari kami tak texting . Really miss him . Jumpa dia melalui whatsapp dengan instagram aje . Twitter ? Mamat ni malas sikit nak online twitter dia . Katanya, merumitkan . -.-' Facebook dia entah bila dia deactive . Mesti sebab kes hari tu kan ? Haha , hati-hati saya kuat jealous . Hehe . Okay lah , thats all . Blog you later , muah !

262516_118636644898577_100002567278497_123690_7791038_n_large

0 comments:

Post a Comment